Poniżej przedstawiamy działania, którymi możemy się dla Was zająć:

  1. Planowanie i koordynacja – organizacja konferencji biznesowych czy naukowych wymaga odpowiedniego planu i przygotowania, który obejmuje określenie celów wydarzenia, wybór daty i lokalizacji, rezerwacja sali oraz sytemu nagłośnieniowego i oświetleniowego, rezerwacja niezbędnych dodatkowych podwykonawców takich jak fotograf, który przygotuje fotorelację z konferencji czy wypożyczalni dodatkowych elementów jak stoły i krzesła. Ponadto zaplanowanie i koordynacja harmonogramu
    konferencji, w tym sesji, prezentacji i przerw, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje awaryjne takie jak awarie techniczne, problemy logistyczne czy nieobecność uczestników czy prelegentów.
  2. Zarządzanie budżetem – organizacja konferencji dla firm oraz naukowych wiąże się z określeniem budżetu i pilnowaniem jego wydatkowania
  3. Zaplecze logistyczne – zapewnienie transportu, noclegu czy cateringu dla uczestniczących i prelegentów.
  4. Promocja i marketing – reklama w mediach społecznościowych i nie tylko
  5. Projekt i druk – zaprojektowanie, wydrukowanie, odbiór oraz kolportaż materiałów konferencyjnych takich jak identyfikatory, program, notesy, teczki itp.
  6. Obsługa uczestników – rejestracja uczestników online lub offline, pomoc uczestnikom na każdym etapie trwania wydarzenia