Zakres działań:

  1. Planowanie i koordynacja – najważniejsza rzecz to wybór odpowiedniej lokalizacji, która będzie łatwo dostępna i będzie zapewniała odpowiednią infrastrukturę. Określenie daty, tematu i profilu targów oraz koordynacja poszczególnych aspektów, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje.
  2. Reklama i promocja – niezbędny element do przyciągnięcia wystawców i odwiedzjących
  3. Logistyka – zapewnienie stref gastronomicznych, obsługi oświetleniowo – nagłośnieniowej, sceno – techniki (jeśli jest potrzebna)
  4. Informowanie wystawców – dostarczenie szczegółowych informacji odnośnielogistyki, montażu i demontażu, możliwościach dojazdowych, rozładunku i załadunku, zasad uczestnictwa.
  5. Program targów – przygotowanie programu targów, wykazu prelekcji, panelu dyskusyjnego, warsztatów czy pokazów produktów.
  6. Druki – przygotowanie identyfikatorów, planu targów oraz programu
  7. Zarządzanie budżetem