Zakres działań:
- Planowanie i koordynacja – najważniejsza rzecz to wybór odpowiedniej lokalizacji, która będzie łatwo dostępna i będzie zapewniała odpowiednią infrastrukturę. Określenie daty, tematu i profilu targów oraz koordynacja poszczególnych aspektów, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje.
- Reklama i promocja – niezbędny element do przyciągnięcia wystawców i odwiedzjących
- Logistyka – zapewnienie stref gastronomicznych, obsługi oświetleniowo – nagłośnieniowej, sceno – techniki (jeśli jest potrzebna)
- Informowanie wystawców – dostarczenie szczegółowych informacji odnośnielogistyki, montażu i demontażu, możliwościach dojazdowych, rozładunku i załadunku, zasad uczestnictwa.
- Program targów – przygotowanie programu targów, wykazu prelekcji, panelu dyskusyjnego, warsztatów czy pokazów produktów.
- Druki – przygotowanie identyfikatorów, planu targów oraz programu
- Zarządzanie budżetem